Työnseisaus torstaina GRK:n kahdessa toimipisteessä

Sähköliitto on ilmoittanut työnseisauksista GRK Suomi Oy:n Helsingin Ilmalan ja Keravan toimipisteissä.

Sähköliittolaiset, jotka ovat yrityksen omia työntekijöitä ja työskentelevät kyseisissä toimipaikoissa, keskeyttävät työt torstaina 12. lokakuuta kello 14.00–15.30.

Kyseessä on viides Sähköliiton ilmoittama työnseisauspäivä. Seisaukset alkoivat tiistaina 26. syyskuuta Pohjois-Suomesta.

Ammattiliittojen syys-lokakuussa järjestämät työnseisaukset ovat mielenilmauksia hallituksen suunnittelemia toimia vastaan, jotka heikentävät työntekijöiden ja työttömien asemaa.

Kaikkien työnseisausten aikana huolehditaan hätä- ja suojelutyöstä ja muista työpaikan toiminnan turvaamiseen liittyvistä välttämättömistä toimenpiteistä.