Työnseisauksia tiistaina Keski-Suomen teollisuudessa

Ilmoittamamme työnseisaukset etenevät ensi tiistaina 21. marraskuuta Keski-Suomeen. Olemme tänään ilmoittaneet päivän työnseisauksista samoilla teollisuuden työpaikoilla, joista myös Teollisuusliitto on tänään ilmoittanut

Julkaisemme päiväkohtaisen listan ensi eli viikon 47 teollisuuden työnseisauskohteista maanantaina 20. marraskuuta.

Työnseisaukset koskevat kyseisten yritysten palveluksessa työskenteleviä sähköliittolaisia sekä sähköliittolaisia, jotka ovat kyseisillä työpaikoilla työskentelevien alihankkijoiden palveluksessa. Jos kuulut viimeksi mainittuihin, työnantajasi tulisi osoittaa sinulle töitä muissa kohteissa. Mikäli se ei onnistu, työnseisaus koskee myös sinua.

Näissä ja aiemmin ilmoitetuissa työnseisauksissa on kaikissa sama painava syy: vastustaa maan hallituksen toimia, joilla työntekijät ja työttömät sekä työelämä saatetaan polvilleen.