Sopimusalajäsen, saithan kutsun maanantain 11.12. Teamsiin?

Sopimusalajäsenemme, lähetimme sinulle tänään sähköpostitse kutsun ensi maanantain 11. joulukuuta Teams-tiedotustilaisuuteemme, joka alkaa kello 17. Lähettäjänä näkyy Sähköliitto, ja viestin aihe on Tule Teamsiin kuulemaan ma 11.12. klo 17: Miksi yhteiskuntamme halvaantuu 14.12.?

Kutsu sisältää Teams-linkin, jolla pääset maanantaina mukaan tiedotustilaisuuteen kuulemaan 14. joulukuuta järjestettävien lakkojen syistä ja työmarkkinatilanteesta. Ilmoitimme eilen ja tänään laajoista vuorokauden mittaisista lakoista eri puolilla maata. Kohteita on satoja, ja ilmoittamamme lakot koskevat paitsi kyseisten työpaikkojen omia sähköliittolaisia työntekijöitä, myös niillä työskenteleviä alihankkijoiden sähköliittolaisia työntekijöitä. Myös muut ammattiliitot ovat ilmoittaneet vuorokauden lakoista kyseisenä päivänä.

Teams-tiedotustilaisuuden aiheita ovat Painava syy -työtaisteluihin johtaneet syyt ja niiden seuraukset, ”Suomen malli” sekä valtakunnallisten lakkojen toimeenpano 14. joulukuuta. Olemme valmiita vastaamaan myös kysymyksiin!

Kutsu ja linkki on lähtenyt kaikille sopimusalajäsenillemme, joiden sähköposti on ajan tasalla jäsenrekisterissämme. Mikäli olet sopimusalajäsen etkä ole saanut kutsua tilaisuuteen, pyydä linkki lähettämällä sähköposti osoitteeseen viestinta@sahkoliitto.fi. Päivitämme samalla ajantasaisen sähköpostisi jäsenrekisteriin.