Loputkin pääsevät varaamaan lomapaikkoja maanantaina kello 11

Koskiko liiton lomapaikkojen viivästetty varausoikeus sinua? Nyt loputkin jäsenet pääsevät varaamaan lomia maanantaina 23. lokakuuta kello 11 alkaen.

Edellisenä vuonna loman varanneiden varausoikeutta viivästettiin kahdella viikolla, jotta mahdollisimman moni sähköliittolainen pääsisi hyödyntämään jäsenetua ja lomailemaan liiton lomapaikoissa. Viivästys koski niitä, jotka ovat lomailleet tänä vuonna liiton Holiday Club -lomaosakkeissa tai Kaarniemen Maatuuli- ja Merituuli-mökeissä. Jotkin Holiday Club -lomapaikat ovat jo täynnä, ja niiden yhteydessä on tästä maininta.

Muistathan, että varauslomake kysyy jäsennumeroasi ja yhteystietojasi ja niiden tulee vastata jäsenrekisterissämme olevia tietojasi. Voit tarkistaa omat tietosi kirjautumalla sähköiseen asiointipalveluumme.