Eduskuntavaaligalleria.fi ‒ yli 400 ehdokasta, 3 sähköliittolaista

SAK on viime vaalien tapaan avannut ehdokasgallerian osoitteessa eduskuntavaaligalleria.fi. Sieltä löydät yli 400 ehdokasta, jotka ovat sitoutuneet neljään palkansaajaa lähellä olevaa vaaliteemaan ja niitä koskeviin -tavoitteisiin. Mukana on paitsi ehdokkaana olevia SAK:n jäsenliittojen jäseniä, myös muita ehdokkaita.

Sähköliittolaisia ehdokkaita on kolme: Antti Knuuttila Seinäjoelta, Juhani Löfbacka Ylivieskasta ja Lauri Lyly Tampereelta. Löydät heidät kootusti täältä. Tutustu heidän esittelyihinsä klikkaamalla kunkin kuvaa.

Paitsi ammattiliiton perusteella, voit etsiä ehdokasta myös vaalipiirin ja puolueen mukaan. Hakutuloksesi voit jakaa sosiaalisessa mediassa tai linkkinä sähköpostilla klikkaamalla jakopainiketta. Painikkeesta pääset myös tulostamaan hakutuloksesi.

Muista myös SAK:n liittojen yhteinen Vaalistaja.fi, joka taustoittaa vaalikeskustelujen aiheita ja avaa sitä, mitä puolueiden julkilausumat tavoitteet merkitsevät palkansaajalle. Tilaa samalla Vaalistajan uutiskirje ja ota seurantaan @vaalistaja.