Perehdytyswebinaarit edustajistoon valituille 5. ja 6. marraskuuta

Edustajistoon vaaleissa valittu, olet saanut kutsun perehdytyswebinaareihin, jotka järjestetään peräkkäisinä iltoina tiistaina 5. ja keskiviikkona 6. marraskuuta kello 17 alkaen. Ilmoittaudu mukaan, sillä osallistuminen on tärkeää uuden luottamustehtäväsi hoitamiseksi!

Tiistain webinaari perehdyttää edustajiston rooliin liiton toiminnassa ja kokouskäytäntöihin sekä marraskuun lopulla järjestettävän edustajiston järjestäytymiskokouksen kulkuun. Keskiviikon webinaarissa järjestetään liiton puheenjohtajaehdokkaiden paneelikeskustelu. Mukana ovat tämän kuun loppuun mennessä ilmoittautuvat ehdokkaat; tähän mennessä ehdolle ovat asettuneet liiton hallituksen toinen varapuheenjohtaja Jari Korpela, liiton varapuheenjohtaja Hannu Luukkonen ja liiton vastaava sopimusasiantuntija Jari Ollila. Webinaarikutsun saaneilla on mahdollisuus laatia heille etukäteen kysymyksiä.

Edustajiston puheenjohtajaksi ja varapuheenjohtajaksi kiinnostuksensa lokakuun loppuun mennessä ilmaisseet pääsevät myös esittäytymään jälkimmäisessä webinaarissa. Ehdokkuudestaan puheenjohtajistoon voi ilmoittaa vastaamalla aiemmin lähetettyyn hallintopaikkakyselyyn, jonka ovat saaneet kaikki edustajiston vaaleissa ehdolla olleet.

Tiistain webinaarin vetää vastaava järjestöasiantuntija Reijo Salmi ja keskiviikon webinaarin vastaava jäsenyys- ja viestintäasiantuntija Tapio Heikkinen.

Webinaarien kesto on korkeintaan kaksi tuntia, ja ne tallennetaan. Tallenteet jaetaan kaikille edustajiston jäsenille.