Sauli Väntti Tulevaisuus tänään -keskustelussa lauantaina

Satojen tuhansien työntekijöiden työehdot ovat katkolla alkaneella neuvottelukierroksella. Sähköliiton puheenjohtaja Sauli Väntti keskustelee muiden liittopuheenjohtajien kanssa kierroksesta ja sen tavoitteista Tulevaisuus tänään -tapahtumassa lauantaina 5. lokakuuta. Kyseinen keskustelu alkaa kello 10.15, ja voit seurata sitä ja muita keskusteluita joko paikan päällä Pikku-Finlandiassa Helsingissä tai striiminä YouTubessa tai Facebookissa. Päivän keskustelut voi katsoa myös tallenteena myöhemmin.

SAK:n kahdeksatta kertaa järjestämä avoin ja maksuton keskustelutapahtuma alkaa lauantaina kello 10 ja jatkuu kello 15:een. Kello 9 alkaen on tarjolla aamupalaa. Ohjelman ja tarkemmat tiedot sekä linkit striimeihin löydät täältä.

Pikku-Finlandian osoite on Karamzininranta 4, ja se sijaitsee Finlandia-talon takana.