Close this search box.

Nämä muutokset lomavarausjärjestelmässä, kalenterit avautuvat 7.10. klo 11

Oletkin jo varmasti merkinnyt kalenteriisi, että liiton omien lomapaikkojen vuoden 2025 varauskalenterit avautuvat 7. lokakuuta kello 11, ja löytänyt ensi vuoden lomien hinnastot Liiton lomapaikat -sivulta? Varauskalentereihin pääset Liiton lomapaikat -sivulla olevien Vuoden 2025 varauksiin -linkkien kautta. Linkit ovat jo näkyvillä, mutta ne vievät varauskalentereihin vasta ilmoitettuna ajankohtana.

Varausjärjestelmään on tullut pari muutosta sitten viime vuoden. Kun klikkaat haluamasi lomakohteen linkkiä, sinun tulee tunnistautua joko pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella ennen kuin pääset kohteen varauskalenteriin. Tätä kutsutaan vahvaksi tunnistautumiseksi.

Vuosi sitten käyttöön otettu viivästetty varausoikeus koskee tällä kertaa niitä jäseniä, jotka ovat lomailleet tänä vuonna liiton lomapaikoissa ja varanneet lomansa 23.10.2023 mennessä. Heidän varausoikeutensa alkaa kaksi viikkoa muita myöhemmin, maanantaina 21.10.

Näin varmistetaan, että mahdollisimman moni pääsee hyödyntämään liiton omia lomapaikkoja.

Lue seuraavaksi