Ilmoittaudu Pohjois-Suomen ay-päiville, puhumassa mm. Sauli Väntti

Tulevaisuuden työmarkkinat ovat aiheena pyhäinpäiväviikonloppuna 2.‒3. marraskuuta SAK:n järjestämillä Pohjois-Suomen ay-päivillä. Ilmoittaudu 6. lokakuuta mennessä Levi Hotel Spa Resortissa Kittilässä pidettävään tapahtumaan, jossa aihetta käsittelee muun muassa Sähköliiton puheenjohtaja Sauli Väntti yhdessä muiden liittopuheenjohtajien kanssa.

Kaksipäiväisen tapahtuman avaa lauantaina 2. marraskuuta kello 10 SAK:n hallituksen varapuheenjohtaja Katja Syvärinen. Iltapäivällä on mahdollisuus myös liittokohtaisiin tapaamisiin.

Lisätiedot, ohjelman ja ilmoittautumislinkin löydät SAK:n verkkosivuilta. Muista kysyä omasta osastostasi, tukeeko se osallistumistasi. Osallistumismaksu on 111 euroa, ja majoitushinnat löytyvät ilmoittautumislomakkeelta.