Osastot, voitte tilata arvonnan äänestäneiden kesken liiton kautta

Äänestäminen Sähköliiton edustajiston vaaleissa alkaa 6. syyskuuta ja jatkuu 30. syyskuuta saakka. Jos osastonne haluaa hankkia palkintoja ja arpoa ne vaaleissa äänestäneiden jäsentensä kesken, arvonta onnistuu sopimalla asiasta Sähköliiton kanssa.

Arvontapalvelu maksaa ammattiosastolle 100 euroa, ja sen voi tilata lähettämällä asiasta sähköpostia osoitteeseen vaalit2024@sahkoliitto.fi Lisäksi tarvitaan tieto siitä, montako palkintoa osasto on hankkinut arvottavaksi. Edustajiston vaalien tekninen toteuttaja huolehtii arvonnan järjestämisestä ja toimittaa voittajien listan vaalin päätyttyä palkintojen toimittamista varten.

Osastot, houkutellaan yhdessä jäsenet äänestämään!

Arvonnan toimittamisesta koituva sadan euron kulu laskutetaan osastoilta vaalien päättymisen ja arvontojen suorittamisen jälkeen.