Sähköliitto hakee assistenttia

Haemme Sähköliiton Tampereen toimistolle assistenttia toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Assistentti toimii osana hallintotiimiä.

Assistentin tehtäviin kuuluu mm.

• johdon assistenttina toimiminen
  • hallinnon kokoustoimintaan liittyvät järjestelyt, mukaan lukien asiakirjat
  • osallistuminen talous- ja henkilöstöhallinnon tehtäviin
  • muut hallinnolliset tehtävät.

Haastattelut toteutetaan viikoilla 23 ja 24. Tehtävä alkaa elokuun puolivälissä tai viimeistään syyskuun alussa.

Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa kokemusta ja/tai koulutusta, kykyä itsenäiseen työskentelyyn, aloitteellisuutta sekä yhteistyökykyä. Tehtävä edellyttää huolellisuutta, tarkkuutta, aikataulujen ja määräaikojen noudattamista sekä sähköisten ohjelmien hyvää hallintaa. Lisäksi edellytyksenä on molempien kotimaisten kielten hyvä suullinen ja kirjallinen taito sekä englannin kielen taito.

Eduksi katsomme ammattiyhdistysliikkeen sekä järjestötoiminnan tuntemuksen.

Tarjoamme mielenkiintoisen, itsenäisen ja monipuolisen työn, josta maksetaan Ammattijärjestöjen Työnantajayhdistys ry:n ja Ay-toimihenkilöt ry:n välisen toimihenkilöiden työehtosopimuksen mukainen palkka työsuhde-etuineen.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen pyydämme toimittamaan Sähköliittoon tiistaihin 28.5.2024 klo 16.00 mennessä osoitteeseen niina.loukola@sahkoliitto.fi.

Sähköliitto on 34 000 jäsenen ammattiliitto, jonka jäsenet työskentelevät sähköistys- ja sähköasennusalalla, energia-ICT-verkostoalalla sekä useilla teollisuus- ja eritysaloilla. Sähköliiton jäseninä on 106 ammattiosastoa. Sähköliitto neuvottelee ja solmii kaikkiaan 7 alakohtaista sähköisten alojen työehtosopimusta sekä useita yrityskohtaisia sopimuksia.