Yhteystiedot  |  FI  EN  |   SV  |

Close this search box.

Tapahtumat & koulutukset

Kysy lisää koulutuksista: koulutus@sahkoliitto.fi
Käytännön ohjeita koulutuksiin hakemisesta löydät täältä.

Loading Events

« All Events

Vapaaehtoisjohtaminen 1. jakso, Teams

20.3. @ 17:30 - 20:00

2. jakso 13. – 14.4.2024 Kokkolassa TAI 27. – 28.4.2024 Tuusulassa

Tervetuloa Sähköliiton vapaaehtoisjohtamisen kurssille!

Jokaisen yhdistyksen arjessa on pohdittava, miten luottamushenkilöiden tehtäviä ja työmäärää jaetaan, miten jaksamista ja motivaatiota tukevaa toimintakulttuuria rakennetaan, miten homma pidetään sellaisena että tekee mieli tulla toistekin. Tällaisiin kysymyksiin törmätään myös ammattiosaston ja työhuonekunnan toiminnassa. Muun muassa näihin kysymyksiin – ja moneen muuhunkin – pureudutaan Sähköliiton vapaaehtoisjohtamisen kurssilla.

Vapaaehtoisjohtaminen on vapaaehtoisten johtamista: toiminnan suunnittelua, tapahtumia ja tempauksia, itsen ja toisten motivaatiosta ja jaksamisesta huolehtimista, sekä yhteisen vapaaehtoistoiminnan merkityksen kirkastamista.

Koulutuksen ensimmäinen osa käydään Teamsin välitysellä 20.3. klo 17.30 – 20. Koulutuksen toinen osa sen sijaan jakautuneena kahteen. Voit valita itsellesi lähimmän:
13. – 14.4.2024 Kokkolassa tai
27. – 28.4.2024 Tuusulassa.

Toinen osa alkaa lauantaina aamupäivällä ja päättyy iltapäivällä. Tapahtuma on jäsenelle maksuton, eli matkat ja ruoat maksaa Sähköliitto. Matka- ja muiden kulujen korvaaminen edellyttää täysipainoista osallistumista kurssitapahtumaan tai hyväksyttävää syytä poissaololle.

Ilmoittaudu 15.3.2024 mennessä tästä.

Date:
20.3.
Time:
Event Category:
Event Tags:

Organizer

Sähköliitto

Venue

Etäopetus
Verkko, + Google Map
Google Maps

By loading the map, you agree to Google's privacy policy.
Learn more

Load map