Yhteystiedot  |  FI  EN  |   SV  |

Close this search box.

Tapahtumat & koulutukset

Kysy lisää koulutuksista: koulutus@sahkoliitto.fi
Käytännön ohjeita koulutuksiin hakemisesta löydät täältä.

Loading Events

« All Events

Turvallisuustekniikan kurssi: työsuojelun yleinen täydennyskurssi, Kiljavan opisto

22.4. - 26.4.

Kohderyhmänä työsuojelun peruskurssin ja jatkokurssin käyneet työsuojeluedustajat, sekä työsuojelupäälliköt että työturvallisuussuunnittelusta vastaavat henkilöt.

Kurssin tavoitteena on syventää työsuojelutietoutta, oppia tuntemaan työturvallisuuden keskeiset käsitteet, näiden merkitys sekä mi­ten nämä kytkeytyvät turvallisuusajatteluun ja turvallisuusjohtamiseen.

Kurssilla perehdytään turvallisuustekniikan kokonaisuuteen ja sen laaja-alaiseen sisältöön. Tavoitteena aikaansaada ajattelumalli turvallisuuden jatkuvasta parantamisesta siten, että työpaikoilla ymmärretään ennakoivan turvallisuustoiminnan merkityksen sekä vahingollisten vaikutusten torjunnan mahdollisuudet ja pääperiaatteet.

Avainsisältöjä:

• Turvallisuustekniikan perusteet
  • Työhygienia
  • Ergonomia
  • Koneiden ja laitteiden turvallisuus
  • Työsuojelun tuottavuus
  • Yrityksen turvallisuusjohtaminen
  • Riskien hallinta ja 0-virheajattelu
  • Turvallisuustoiminnan kehittäminen.

Työnantaja maksaa palkan/ansionmenetyskorvauksen (työehtosopimuksen mukaan) kurssin ajalta sekä ateriakorvauksen opistolle, tai liitto maksaa kurssilaiselle opintostipendin. Liitto maksaa kurssimaksun, johon sisältyy majoitus (2hh), opetus ja jaettava materiaali sekä matkakulut, vain mikäli niitä syntyy, julkisten kulkuneuvojen taksojen mukaan tai omaa autoa käytettäessä vain auton kuljettajalle 0,285 €/km.

Tarvittaessa voit majoittua jo sunnuntaista alkaen. Siitä sinun tulee ilmoittaa etukäteen Kiljavan opistolle.

Lisätietoja kurssille hakemisesta ja hakemuslomake löytyy täältä.

Start:
22.4.
End:
26.4.
Event Category:
Event Tags:

Organizer

Kiljavan opisto

Venue

Kiljavan opisto, Nurmijärvi
Kotorannantie 49
Kiljava, 05250 Suomi
Google Maps

By loading the map, you agree to Google's privacy policy.
Learn more

Load map