Yhteystiedot  |  FI  EN  |   SV  |

Close this search box.

Tapahtumat & koulutukset

Kysy lisää koulutuksista: koulutus@sahkoliitto.fi
Käytännön ohjeita koulutuksiin hakemisesta löydät täältä.

Loading Events

« All Events

Somekoulutus 1. jakso, Teams

19.3. @ 17:30 - 20:00

2. jakso lauantaina 20.4.2024 Tampereella

Yhdistyksen näkyvyys vaatii nykyään sosiaalisen median käyttöä. Lehti-ilmoituksilla tai sähköpostilistoilla ei enää pitkälle pötkitä, kun valtaosa meistä saa suurimman osan informaatiosta eri somekanavista. Jotta ammattiosaston toiminta näkyy ja kuuluu, on osaston toiminnassakin otettava somekanavat haltuun.

Sähköliiton osastojen somekoulutuksessa lähdemme perusasioista: Keille osaston toiminta halutaan tehdä näkyväksi? Mitä somekanavia he käyttävät? Miten eri somekanaviin tehdään ammattiosaston oma tili, ja millaista sisältöä sinne kannattaa tuottaa? Miten käyttäjäoikeuksia hallitaan, etteivät entiset toimijat roiku ylläpitäjinä vuosikausia?

Tervetuloa tutustumaan sosiaalisen median tehokkaan käytön saloihin!

Koulutuksen ensimmäinen osa käydään Teamsin välityksellä ti 19.3. klo 17.30 – 20. Koulutuksen toinen osa la 20.4.2024 Tampereella. Toinen osa alkaa lauantaina aamupäivällä ja päättyy iltapäivällä. Tapahtuma on jäsenelle maksuton, eli matkat ja ruoat maksaa Sähköliitto. Matka- ja muiden kulujen korvaaminen edellyttää täysipainoista osallistumista kurssitapahtumaan tai hyväksyttävää syytä poissaololle.

Ilmoittaudu 15.3.2024 mennessä tästä.

Date:
19.3.
Time:
Event Category:
Event Tags:

Organizer

Sähköliitto

Venue

Etäopetus
Verkko, + Google Map
Google Maps

By loading the map, you agree to Google's privacy policy.
Learn more

Load map