Yhteystiedot  |  FI  EN  |   SV  |

Close this search box.

Tapahtumat & koulutukset

Kysy lisää koulutuksista: koulutus@sahkoliitto.fi
Käytännön ohjeita koulutuksiin hakemisesta löydät täältä.

Loading Events

« All Events

Neuvottelut verkossa (yleinen), Kiljavan opisto (hybridi)

12.3. - 13.3.

Kurssin järjestää Kiljavan opisto ja se on yhteinen kaikille liitoille.

Korona muutti valtavasti käytäntöjä, yksi hyvä tai huono puoli on se, että yhä useammin neuvottelut pidetään verkkovälitteisesti, ilman kasvokkain istumista. Miten valmistaudut näihin neuvotteluihin ja miten pidät yllä hyvän tatsin? Tämän kahden päivän tehokurssin aikana käydään läpi niitä sudenkuoppia, joita tulee välttää ja toisaalta opetellaan niitä asioita, jotka hyödyttävät sinua neuvottelijana. Tälle kurssille voit osallistua joko etänä tai tulla paikan päälle!

Kurssin tavoitteena on antaa kurssilaisille eväät tehokkaaseen, tarkoituksenmukaiseen ja vaikuttavampaan viestintään, olipa kyse sitten työnantajan kanssa käytävästä muutosneuvottelusta ja työkykypalaverista.

Avainsisältöjä:

• miten viestin verkossa
  • tekniset vaatimukset
  • hyvät käytöstavat verkossa

Työnantaja maksaa palkan/ansionmenetyskorvauksen (työehtosopimuksen mukaan) kurssin ajalta sekä ateriakorvauksen opistolle (vain lähikoulutuksessa), tai liitto maksaa kurssilaiselle opintostipendin. Liitto maksaa kurssimaksun, johon sisältyy majoitus (2 hh lähiopetuksessa), opetus ja jaettava materiaali sekä matkakulut, vain mikäli niitä syntyy, julkisten kulkuneuvojen taksojen mukaan tai omaa autoa käytettäessä vain auton kuljettajalle 0,285 €/km.

Tarvittaessa voit majoittua jo edellisenä päivänä; siitä sinun tulee ilmoittaa etukäteen Kiljavan opistolle. Sähköliitto maksaa majoituksesi.

Lisätietoja kurssille hakemisesta ja hakemuslomake löytyy täältä.

Start:
12.3.
End:
13.3.
Event Category:
Event Tags:
, ,

Organizer

Kiljavan opisto

Venue

Kiljavan opisto, Nurmijärvi
Kotorannantie 49
Kiljava, 05250 Suomi
Google Maps

By loading the map, you agree to Google's privacy policy.
Learn more

Load map