Yhteystiedot  |  FI  EN  |   SV  |

Close this search box.

Tapahtumat & koulutukset

Kysy lisää koulutuksista: koulutus@sahkoliitto.fi
Käytännön ohjeita koulutuksiin hakemisesta löydät täältä.

Loading Events

« All Events

Esiintyminen erilaisissa vuorovaikutustilanteissa (yleinen), Tampere

6.3. - 8.3.

Kurssin järjestää Kiljavan opisto ja se on yhteinen kaikille liitoille.

Esiintymistaidon kurssi on tarkoitettu kaikille, jotka ovat tekemisissä median edustajien kanssa eri kanavien kautta mukaan lukien radio ja televisio.

Kurssilla tutustutaan median yleisiin pelisääntöihin ja toimintatapoihin sekä harjoitellaan käytännössä haastattelun tekemistä radio- ja tv-studiossa. Tavoitteena on onnistunut esiintyminen ja oman sanoman perillemeno.

Lisäksi käydään läpi tiedotusvälineiden työskentelytapoja ja haastateltavan oikeuksia median suuntaan. Mitä tarkoittaa lähdesuoja? Miten virheet oikaistaan? Saako sanomansa perua?

Harjoitellaan esiintymiseen valmistautumista ja käyttäytymistä erilaisissa haastattelutilanteissa.

Työnantaja maksaa palkan/ansionmenetyskorvauksen (työehtosopimuksen mukaan) kurssin ajalta sekä ateriakorvauksen opistolle, tai liitto maksaa kurssilaiselle opintostipendin. Liitto maksaa kurssimaksun, johon sisältyy majoitus (2 hh), opetus ja jaettava materiaali sekä matkakulut, vain mikäli niitä syntyy, julkisten kulkuneuvojen taksojen mukaan tai omaa autoa käytettäessä vain auton kuljettajalle 0,285 €/km.

Tarvittaessa voit majoittua jo edellisenä päivänä; siitä sinun tulee ilmoittaa etukäteen Kiljavan opistolle. Sähköliitto maksaa majoituksesi.

Lisätietoja kurssille hakemisesta ja hakemuslomake löytyy täältä.

Start:
6.3.
End:
8.3.
Event Category:
Event Tags:
, ,

Organizer

Kiljavan opisto

Venue

Voionmaan opisto, Tampere
Tietopinni, Kanslerinrinne 1
Tampere, 33100
Google Maps

By loading the map, you agree to Google's privacy policy.
Learn more

Load map